Uw levering | ||
Ongeveer een week voor de afgesproken leveringsdatum wordt u door onze transporteur gecontacteerd en zal getracht worden om een leveringsdatum af te spreken.
Wij streven er steeds naar om het de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken. Ervaring heeft ons echter geleerd dat het niet altijd evident is om de levering voor iedere klant naadloos uit te voeren. Indien de voorgestelde datum voor u niet past zal er samen met u naar een nieuwe datum gezocht worden. Zo kunnen wij, dankzij onze flexibele instelling, meestal vlot leveren zonder ons eigen rendement van leveringen uit het oog te verliezen. Indien gewenst kan onze transporteur u op de dag van de levering één uur op voorhand bellen, zodat u niet de gehele dag onnodig moet zitten wachten. Indien u na het maken van de afspraak nog vragen heeft over het moment van de levering, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de dienst planning van onze transporteur op het nummer +32 (0)472 61 17 11. |
Tijdens de levering zal uw aankoop, na het uitpakken ervan, samen met u grondig worden geïnspecteerd.
Het verpakkingsmateriaal wordt weer mee teruggenomen. Uw oude zetels zullen zonder bijkomende kosten meegenomen worden indien dit bij aankoop schriftelijk opgenomen is in de overeenkomst. Bij een levering vanaf de tweede verdieping gebruiken wij steeds een ladderlift om zo het risico op transportschade tot een minimum te beperken. Tenzij anders werd afgesproken bedraagt de kost voor een ladderlift tot de zesde verdieping 90,00 euro. De kost voor een ladderlift vanaf de zevende verdieping bedraagt 155,00 euro. Het omnium ledercontract en de bijbehorende onderhoudsproducten worden u maximaal 4 weken na de levering per taxipost bezorgd. Indien u opmerkingen heeft over de levering, gelieve dit dan onmiddellijk aan ons te melden via: |